السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مَوْلايَ يَا مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ أَشْهَدُ أَنَّكَ الْإِمَامُ الْهَادِي وَ الْوَلِيُّ الْمُرْشِدُ وَ أَنَّكَ مَعْدِنُ التَّنْزِيلِ وَ صَاحِبُ التَّأْوِيلِ وَ حَامِلُ التَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِيلِ وَ الْعَالِمُ الْعَادِلُ وَ الصَّادِقُ الْعَامِلُ يَا مَوْلايَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ مِنْ أَعْدَائِكَ وَ أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ بِمُوَالاتِكَ فَصَلَّى اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَى آبَائِكَ وَ أَجْدَادِكَ وَ أَبْنَائِكَ وَ شِيعَتِكَ وَ مُحِبِّيكَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُا
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 21:17 ::  نويسنده : mbk

دانلود زیارت آل یاسین با صدای محمد الحجیرات

 برای نزدیکتر شدن به امام زمانمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یکی از راه ها این زیارت می تواند باشد. زیارت آل یاسین همان زیارت امام مهدی  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که خوب است هر شیعی هر روز این دعای یکی دو صفحه ای را بخواند تا امام خود را زیارت کند.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


 

وفا
از امروز درسایت وفا قصد داریم تا شما را با انواع سنگها وفوائد آنها آشنا کنیم. وبه امید خدا هر هفته یک سنگ به حضور شما معرفی می شود.
و امروز با سنگ عقیق می خواهیم بیشتر آشنا شویم.


ادامه مطلب ...


وفا/وفاء / هیئت وفا /هیئت وفاء / گروه وفاء / گروه وفا /

مطلبی که برای شما عزیزان قرار داده ایم مطلبی در مورد دفاع آیت الله میرزا جواد تبریزی(ره) از مظلومیت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) است که ضروری است این مطلب را بخوانیم و از آن بهره ببریم.

به گزارش «شیعه نیوز»، فرزند فقیه مقدّس، میرزاى تبریزى قدس سره مى گوید: یک روز عدّه اى از فضلا خواهان ملاقات با آقا شدند، آقا فرمودند: عصر تشریف بیاورید! بعد از اینکه به محضر آقا رسیدند در مورد بعضى از تشکیکات در مذهب با ایشان سخن گفتند، در این حال وضعیت آقا دگرگون شد به طورى که بسیار متأثر گردیدند. مرحوم میرزا قدس سره خطاب به فرزند خود فرمودند: »این طلبه ها مى گویند که شخص کذایى در بیروت، فلان حرف ها را در حق حضرت فاطمه ى زهرا (علیها السلام) زده و در قضیه ى هجوم، تشکیکاتى راه انداخته است. بپرس و ببین قضیه چیست، چرا این حرف ها را زده و چطور جرأت کرده است؟ مگر کسى نیست که جلوى این ها را بگیرد؟« مرحوم میرزا قدس سره به حدّى ناراحت شدند که سخت بیمار شدند و بعد از بررسى و فرستادن فاضل محترم حجت الاسلام شیخ مالک وهبه) حفظه اللَّه (براى نصیحت آن شخص، دیدند که فایده نمى کند، بنابراین ابتدا استفتایى را نوشته، آن گاه در درس خارج فقه خطبه ى آتشینى را ایراد کردند به طورى که حوزه یکپارچه تحت تأثیر قرار گرفت.

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 2:51 ::  نويسنده : mbk

هیئت وفا /گروه وفا/ گروه وفاء/ هیئت وفاء/وبلاگ وفا/

 

 

 مداحی بسیار زیبا و پر مضمون با صدای ملا باسم کربلایی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرارا(س) 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا

 



ادامه مطلب ...


دعای عهد محمد حجیرات

 فایلی که برای دانلود قرار داده شده است فایل دعای عهد با صدای محمد حجیرات یک از بهترین مداحان اهل بیت است که امیدواریم شما هم لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا



ادامه مطلب ...


جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شیعه وفا , :: 12:12 ::  نويسنده : mbk

 یکی از روش های بد نام کردن اسلام، عملیات کشتار دست جمعی و انتحاری و منفجر کردن اماکن عمومی در مناطق مختلف جهان و سوء استفاده کردن از سادگی و جهل برخی مسلمانان برای تحقق اهداف شوم دشمنان دین انسان دوستانه اسلام است.

واقعه ای که در آغاز سال جاری رخ داد نمونه ای از این توطئه ها است.

به گزارش «شیعه نیوز» ، "علی رضا" نوجوان بلتستانی و شاهد عینی تراژدی کشتار شیعیان است که توانسته از این حادثه جان سالم به در ببرد، با غیر قابل وصف خواندن این جنایت، مشاهدات خود را این گونه بیان کرد:



ادامه مطلب ...


وفــــــــــــــــــــــاء
گروه فرهنگی وفا
شعار

الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ اللهم العن قاتلی فاطمه الزهرا (س) اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه فرهنگی وفاء و آدرس wafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 47897
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1